FreshMail.pl
img

Jak zdobyć followersów na Instagramie? 7 zasad, których powinieneś przestrzegać!

/
/
/
871 Wyświetleń

3. Call to action w opisie zdjęcia

Co to jest call-to-action? Jest to wezwanie do działania, najczęściej spotykane na stronach internetowych w postaci hasła i przycisku typu “Sprawdź!”, “Zobacz!”, “Kup teraz”. Jak wykorzystać CTA na naszym Instagramie? Najlepszym miejscem do tego typu działań jest opis do zdjęcia. Opisy są potężnym narzędziem budującym zaangażowanie followersów. Dobrze sformułowany opis, w którym wzywamy obserwujących do działania może wygenerować dużą ilość komentarzy i polubień. Podam Ci prosty przykład. Jesteś w Pradze i zrobiłaś sobie świetne zdjęcie na Hradczanach. Zamiast pisać po prostu “Kocham Czechy, w Pradze jest pięknie”, napisz “Zakochałam się w Pradze, a Wam jak się podoba?”. Gwarantuję, że pod zdjęciem z takim opisem znajdzie się dużo więcej komentarzy. Pamiętaj również, żeby swoje call-to-action zawrzeć na początku opisu ponieważ po 4 liniach tekstu opisy na Instagramie są obcinane.

Jak zdobyć followersów na instagramie. Call to action

4. Publikuj o odpowiedniej porze

Odkąd Instagram wprowadził w 2016 roku algorytm wyświetlania postów, bardzo ważną kwestią stała się pora publikowania zdjęć. Jest ona uzależniona od tego do jakiej grupy docelowej trafiać mają posty, które umieszczasz na swoim profilu, poniżej kilka podpowiedzi, które pomogą Ci ustalić, kiedy najlepiej wrzucić nowe zdjęcie na Instagramie:

  • Popołudnia i wieczory to najlepszy czas na publikowanie zdjęć, właśnie wtedy najwięcej osób ma czas na sprawdzanie Instagrama, ludzie częściej wchodzą na Instagram po pracy, niż w jej trakcie, prawda?
  • Ważne posty publikuj w tygodniu, weekendy mogą być albo strzałem w dziesiątkę, albo totalną klapą. Wszystko zależy od tego, do kogo kierujesz swoje posty. Jeżeli Twój Instagram skierowany jest do firm i klientów biznesowych, większe zaangażowanie osiągniesz w czasie godzin pracy od poniedziałku do piątku. W przypadku Instagrama nie nastawionego na odbiorcę biznesowego zdecydowanie wybierz popołudnia i wieczory.
  • Godzina 15:00 to statystycznie czas, w którym na Instagramie notuje się najmniejsze zaangażowanie.

Prawda jest taka, że znasz swoich followersów najlepiej, dlatego sprawdź, kiedy Twoje posty otrzymują najwięcej polubień i komentarzy. Przeanalizuj swój profil, zobacz kiedy zaangażowanie obserwujących było największe i publikuj zdjęcia w podobnych godzinach.

It is main inner container footer text

Cześć! Cieszę się, że tu jesteś!

Zostań na dłużej i zapisz się do newslettera, żeby otrzymywać informacje o najnowszych wpisach na moim blogu.

Wyślij mi newsletter (możesz się wypisać w każdym momencie).

FreshMail.pl